FAQ

Betaalmogelijkheden

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDeal en Bancontact/Mistercash. Uw betaling wordt afgehandeld door het betalingsysteem Mollie.

Van welke verzendservice maken jullie gebruik?

Al onze bestellingen worden verzonden met DHL My Parcel.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij versturen naar Nederland en België.

Moet ik verzendkosten betalen?

Uw bestelling boven de 100 euro wordt gratis verzonden. Bij bestelling met een aankoopbedrag van 100 euro of minder, worden verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst herroepen. U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heeft u nog 14 dagen om de producten terug te sturen.

U ontvangt het retourformulier naar Europees model bij de aflevering van uw bestelling, waar u, indien gewenst, gebruik van kunt maken.

U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook gratis retourneren in onze winkel. Indien producten zijn beschadigd kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode.

Voor verdere vragen/ toelichting kunt u contact opnemen via: info@jonesjustformen.nl.

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland en België zijn voor eigen rekening.

Wij adviseren u een retourzending altijd te laten versturen met pakketpost, zodat u een Track & Trace code krijgt.

Zo is uw retourzending makkelijk te volgen.

Indien er sprake is van een klacht of tekortkoming aan onze kant, vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten in overleg.